NuffnangX

Search This Blog

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Sunday, August 25, 2013

OUR LOVELY HERO....

Salam 1 Malaysia.....
Apa khabar semua?Berkepuk sungguh blog aku ni.  Lama dah xmengarang kat sini. Banyak sangat cerita yang aku hendak coretkan tapi disebabkan kemalasan & kesibukan asyik terpendam saja la cerita-cerita aku ni. Kali ni nak mulakan dengan cerita kelahiran anak kedua ku.

Alhamdulillah
kami telah dikurniakan
seorang cahaya mata
lelaki pula
Mohammad Syaraf Zaim bin Mohammad Syarozi
bermaksud
Kemuliaan Pemimpin
sepasang sudah
Dilahirkan pada
11 Mei 2013
pada jam 9.25 pagi
di
Hospital Sultan Abdul Halim
Sungai Petani
seberat
3.25 kg
panjang pula
53 cm
Sekarang sudah berumur
3 bulan +++
rajin menyembang
dan
mudah tersenyum
tapi sekali
merajuk
semua kelam kabut
p pujuk
termasukla
kak Bambam
hihihi....
Zaim dalam wad


lepas cukur jambul
  




 


Abah to be ~ Pak Ngah Puan praktis jaga baby


 Tahun ni ada empat kelahiran dalam family kami ~ 3 boys & 1 girl....Tahniah juga kepada famili Kak Cik, Abang Din & Abang E......Tahun depan famili Pak Ngah Puan Plak....







Sunday, April 21, 2013

HUBBY & APC 2012


Salam 1 Malaysia.....
 
 
Cerita ni memang dah basi pun
tapi nak cerita juga
hehehehe......


Hubby merupakan salah seorang
penerima APC 2012 Zon Utara
pada 6 April 2013 lepas
Majlis diadakan
di Kompleks KDN Langkawi
 
Ikutkan hubby
memang nak bawa
kami anak beranak
p sekali
sambil menyelam minum ayaq
orang kata
kikikiki
 
Tapi jadual masa kat sana
sangatla padat
nanti p sana
xdapat nak
p jalan-jalan pula
Kena tinggal gakla
kami berdua
huhuhu....


Ni adalah gambar-gambar
hubby masa kat sana
mai kita layan kan jer la...
kikiki...


Sijil APC 2012
 

Hubby dengan bos besar....hihihihi



Amboi, hubby dengan aweks2 nampaknya....




-->

Monday, April 15, 2013

SEBULAN SUDAH DI SINI!





Arini genap sebulan
jadi warga GURUN
Alhamdulillah
semuanya semakin lancar
Cik Bambam dengan pengasuh
dah semakin serasi
sebenarnya x ada masalah
sangat pun
Mama Bambam je yang terlebih
risau sangat
tinggal anak dengan orang



Bambam time kenduri



Takut x biasala
takut meragam la
padahal
Cik Bambam
hanya menangis
masa hantar pagi
hari pertama
Rileks je
Dok rumah pengasuh baru ni
Tambah plak
ramai kengkawan.
Pengasuh ada jaga
seorang lagi
umur 2 tahun
perempuan juga
 
 
Lagipun
anak-anak pengasuh pun
rajin melayan
seronok la Cik Bambam tu
Bila Mama & Abah
nak ambil
mesti dok ronda-ronda
dengan pengasuhnya
Kaki jalan
anak dara sorang ni pun

Kenduri Masuk Rumah Baru
pun dah selesai
jemput jiran-jiran
kengkawan pejabat
dan
sedara mara




Tg. Dawai
Makan-makan : Cik Bambam pun dok sibukla
Famili aku dari KL
pun turut datang
sangat seronok
walaupun x lama
mereka datang
Esoknya sempatla
bawa famili aku
JJCM
di Tg. Dawai dan
singgah
Pulau Pinang
sebelum mereka
bertolak balik


ni la famili aku.....
 
-->




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers