NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Tuesday, June 9, 2015

#THROWBACK :KID'Z PARADISE, THE MINES


Habis ja kursus Mr. Hubby
balik ke rumah mak aku
baru ja Abah buka pagar
anak-anak dok sambut
dengan macam-macam cerita
yang Cik Ika pun sama naik
xpernah-pernah nak dok dengan Abah
terus dia pun melekat
masing2 dok rindu sangat la tu kan

Mula-mula tengok muka Abah
Cik Ika terkejut terus menangis
Abah dah xberapa nak hensem
kulit sudah terbakar
Ye la dah p kursus
Jurulatih kawad
hari2 la bjemur kat padang kawad

Dengar anak-anak komplen
pasal kulit
Abah pun jadi down
siap bagitau dah pakai sunblock
kikiki
alahai abahnya pun
dah berjemur kat pantai
memang tanned la kulit


Malam tu Kak Ara
dok mengecek Abah
ajak p main permainan
macam kat Aeon Lumut aritu
Manalah nak cari kat sini anak ooiii...

Tapi anak punya pasal
rindu pun sama sebenarnya
Abah pun usaha la google
tempat permainan as requested by Kak Ara tu

Pagi tu  mr. Hubby siapkan
anak-anak
nak hantar barang-barang
kawan-kawan dia yang sama kursus aritu
mula-mula nak jumpa kat Putrajaya
last-last jumpa depan IOI Mall Puchong sahaja

Lepas tu
Abah dok tanya nak p mana
xdapat nak decide sebenarnya
Abah dok gerak la dulu
walaupun destinasi xtau lagi sebenarnya
tetiba aku dok teringat
IOI City Mall
menujulah kami ke sana
sat ja p sana
besaq sangat, xlarat nak pusing semua tempat

Budak-budak ni dok teringin lagi
nak p tempat permainan
Abah google lagi
dan terjumpa satu kat The Mines
terus la p destinasi kami tu
Happy sokmo anak-anak kan...
asyik tanya bila nak sampai...
















No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...