NuffnangX

Search This Blog

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Tuesday, June 9, 2015

KURSUS BERTINGKET-TINGKET


Salam semua,

Dah lama sangat blog aku ni xbersiaran
Maklumlah tuan empunya sangat sibuk

Buat masa ini aku akan cerita-cerita yang lepas la
orang kata #throwback...

Bulan April yang lepas aku dapat panggilan p kursus
Beberapa hari kemudian pula
Mr. Hubby juga dapat panggilan kursus
Nasib baik kursus mr. hubby
bermula lepas kursus aku habis

Kursus kali ni
memang kena bawa anak-anak
Cik Ika masih menyusu
dan juga xmau kat orang lain
termasuk abahnya sendiri

Untuk pengetahuan korang,
Kursus aku diadakan di Lumut, Perak
kursus Mr. Hubby pula
diadakan di Port Dickson, Negeri Sembilan

Habis ja kursus aku
memang kena rushing
balik rumah mak aku
kat PJ sana
kursus mr. Hubby kat akademi
biasanya memang xboleh bawa masuk orang luar
Berjimba-jimba la kami semua
kat rumah atok di KL
sementara tunggu abah berkursus

Masa aku berkursus
Mr. hubby la yang layan anak-anak
bawa depa mandi kolam, makan-makan
bersama pembantu (anak menakan beliau sendiri)
sebab nak handle cik ika ni payah sikit
cik ara dengan zaim x ada masalah sangat
masa pun sangat pack sangat

aku dapat kuar jalan-jalan dengan depa pun
time petang hari ke3
tu pun minta pendekkan slot LDK
x join la dengan peserta lain
spend time dengan famili sahaja
sampaikan kakak ara
dok tanya
"Mama ikut kita x kuar ni?"
Seronok sangat bagitau Mama dia join sekali
bawa depa p AEON, main permainan
lepas tu sight-seeing kat Lumut
beli sikit buah tangan untuk kengkawan dan famili aku
xtvt terakhir harusla makan
malam tu aku ada kelas lagi

Meh aku kongsi sikit gambar-gambar time kursus



Bersama YM Tengku Muhammad, Ketua Bhg, KPSM dan pemceramah jemputan
Time ni aku dah otw balik PJ
takut xsempat nak kejar p tempat kursus mr. Hubby pula












No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers