NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Wednesday, November 20, 2013

NOVEMBER : BULAN CINTA KAMI


Salam semua,

20 November 2010 - 20 November 2013

Alhamdulillah genap 3 tahun kami bersama.  Orang kata masih setahun jagung.
Yela, orang lain bertahun-tahun bersama.  Pengalaman pun xsetara mana.  Banyak lagi yang perlu kami belajar.

Sepanjang 3 tahun bersama ni banyak yang kami belajar.  Rasakan pengalaman berumah tangga yang ada pasang surutnya ni. Belajar menghadapi dugaan yang datang.  Belajar mengatasi masalah yang melanda.  Pendek kata semuanya belajar daripada pengalaman. Alhamdulillah semuanya Allah permudahkan.  Dugaan yang Allah beri untuk menguji hambaNYa.  Itu juga tanda Allah sayangkan kita. Tak nak kita hanyut dengan dunia yang penuh pancaroba ni.


Untuk Mr. Arrogantku : (Nak jugak kan..hahaha)

Terima kasih untuk segala-galanya yang B lakukan untuk family kita.
Ma sangat-sangat hargai.  Terima kasih menjadi suami yang memahami dan sentiasa berada di sisi isterimu ini (wife dia ni banyak kerenah...).  Terima kasih juga kerana menjadi Abah yang terbaik untuk anak-anak kita.  Moga kasih sayang kita hingga ke Jannah nanti.  Ingin menjadi bidadari di samping suami tercinta. Amin.....











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...