NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Monday, November 18, 2013

KENANGAN AKU DAN DIA......


Salam semua,
 
Korang ada x harta yang korang sayang sangat-sangat
kalau benda tu rosak sikit pun korang akan try untuk baiki or betulkan....
 
Harta kesayangan aku ialah sebuah jam tangan.
Lama dah jam ni menemani aku
Jam ni merupakan hadiah hari jadi aku yang ke 23 tahun
(sekarang aku pun dah 27 tahun...)
Yang bestnya Hubby yang hadiahkan
masa ni kami belum jadi suami isteri lagi.

Selama ni jam yang aku pakai
xpernah bertahan macam hadiah hubby ni
selalu sebulan dua je kat tangan aku ni
sebab aku ni lasak sikit pakai jam
kalau jam tu x tercabut, jam tu akan bercalar cerminnya.
hahaha.....

Tapi kan jam kesayangan aku ni pun
macam dah nak mengundurkan diri
ari Sabtu lepas tali dia dah tercabut
sedihnya.....
kalut-kalut dok handle anak-anak
tengok-tengok tali jam dah tercabut
agak-agak tali jam tu leh cari lain x
punyalah nak jam tu jugak
kekeke.....
jam ni jenama Casio
x taula ada lagi ke design yang sama macam tu

Aku ni kalau orang hadiahkan
selagi xrosak memang aku pakaila
tu cara aku menghargai
lebih-lebih hadiah dari seorang suami
banyak kenangannya....
sentimental value orang kata....



ni la rupa jam aku tu.....pinky lg tau.....hehehe.....
sumber : en. google la.....

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...