NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Monday, November 11, 2013

IMPIANNYA SUDAH JADI KENYATAAN


Salam semua,

Selamat bersiaran kembali.... (Cewah, macam la dok tengah live sgt..hahaha!)

Korang semua mesti ada impian @ wishlist dalam hidup kan?
Aku nak cerita pasal impian Hubby aku ni....
Tiap-tiap tahun wishlist dia nak memiliki motorsikal berkuasa tinggi
ala-ala superbike tu la...hihihi


Semasa perkenalan kami dulu pun
Hubby dah pakai 'motor besar' ni
Masa tu dah pakai TZM
tapi bila masa nak dating dengan aku
selalu je motor tu kene reject  dengan aku
redha je la Hubby aku tu
Susah payah tukar motor tu dengan kawan-kawan
nak bawa aku keluar....hehehe
thanks la ye B....

dah melalut sangat ni...hehehe.....
kata nak cite impian Hubby.....

Alhamdulillah...
semalam impian Hubby kiranya dah jadi kenyataan la
walaupun xdapat memiliki superbike
tapi dapatlah motor besar
tahniah ye B.....


Pagi tadi kami berdua merempitlah bersama
merasmikan motor besar Hubby....

p/s :  ni kiranya hadiah anniversary la ye....hahaha.....boleh  tak?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...