NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Thursday, November 21, 2013

OUR SPECIAL DAY


Salam semua,
 
Arini nak sambung pasal anniversary kami lagi....
boleh pula ada sambungan kan....hihihi...
 
Kali ni nak cite pasal sambutan je
Kami sambut secara kecil-kecilan je
Anak-anak pun masih xfaham sangat
Kakak pun sibuk dgn kartun Upin Ipinnya
Mama & Abah tengah potong kek pun dia boleh buat xtau je
Adik pulak ronda-ronda naik walker sambil mengemas
kemasla sangat kan...
hahahaha.....
 
 
Planning asal aku sebenarnya nak surprisekan mr. Hubby
dengan kek n hadiah untuk dia la
alih-alih sehari sebelum anniversary kami ni
mr. Hubby yang buat kejutan dulu
Dia dah beli kek siap-siap dah
hehehe...
siap simpan terus dalam peti ais kat rumah tu
buka je peti ais tengok dah ada kotak kek
 
 
Pandai berlakon mr. Huby ni
dia boleh buat xtau je
balik dari kerja
dia siap tanya nak makan special x
aku pn dgn blurrnya jawab ok je la
makan ko...hahaha
xterfikirla aku mr. Hubby nak sambut
Anniversary kami...
kuikuikui......
 
Memang special la
siap dengan
Siakap Stim Limau
Tom Yam Campur
Kerabu Udang (sebenarnya mr. Hubby request kerabu kaki ayam tapi xde)
Timun & Sambal Belacan
 
Tapi kek anniversary kami tu
20.11.2013 baru aku boleh buka
hehehe....
sedap tau korang
Oreo Cheese Cake tu.....
sedap sangat.....





Oreo Cheese Cake

Special for mr. Hubby

Muka hepi dapat hadiah...kikiki.....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...