NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Sunday, April 4, 2010

INIKAH MIMPI

Kita selalu dgr org2 tua berkata kalau ank dara mimpi kn patuk ular mksudnya xlama lg ada org nk masuk meminang kan? tapi yg ak nk cite kat sni ialah mak ak yg dpt mimpi ular....pe mksud tu? xkn lak mak ak nk kawin lagi? oooo....melenting abah ak nnt...hahahaha.....tu yg peliknya ak xde lak mimpi sume tu...mak ak lak yg dpt...kelako sungguh ak rasa...mimpi tu dah lama...pg tadi mak ak baru cite...ak ni klu tido mmg jarang la nk bmimpi. mmg tido lena-selenanya. tp klu bnyi hp tu leh je ak bgn...hehehehe...bkn tu je...apa2 jnis bnyi la...mesti terjagala....xla tido mati smpai bnyi bom pn leh lena lagi kan....hahaha....

Apa sebenarnya mimpi ni? ada yg kata mimpi mainan tido, ada yg mimpi dpt alamat. mcm abah ak la ada cite nama ak dtgnya dari mimpi. dlm mimpi tu ada sorg tua yg bg nama ak ni NOR ZAIMAH yg bermaksud 'cahaya pemimpin'. klu tgk kat diri ak ni mmg adala ciri2 kepimpinan ni gak. time sek mmg aktif persatuan & kelab ni. asal ada je muka ak nek la nama ak jg AJK. ak selalu kn jadi SETIAUSAHA. smpai skrg ni la tugas ak kat ofis pn PEMBANTU KHAS hehehehe...

alhamdulillah sume tu rezeki dari ALLAH swt. amin.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...