NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Friday, April 16, 2010

PENGISIAN HATI

Pg td baru je dengar ceramah. Kat ofis ak ni dlm sebulan pd hari jumaat akan diadakan ceramah.  Tajuk arini POST MORTEM GEJALA SOSIAL MASA KINI yg disampaikn oleh Dr. Azahar bin Yaakub Pensyarah Kanan UTM City Campus KL. Tajuk yg dihighligtkn ialah ZINA. Beliau bincangkan pasal punca hingga jln penyelesaian. Bila dah berlaku zina ni mesti berkaitan dgn kes buang bayi, gugurkn kandungan dll. X sanggup nk tgk keadaan bayi2 yg dibuang mcm sampah, dicampak dlm sungai. Tapi yg plg menyayat hati tgk video klip gugurkn kandungan. mmg sgt real.. korg pn ak rasa dah tgk video klip tu dlm FACEBOOK...satu persatu anggota bdn janin tu ditarik keluar. bayangkan diri kita ni dicincang mcm kita potong ayam tu...nauzubillah... napela dorg sanggup wat camtu  kat bayi2 yg xberdosa tu... bayi2 tu xbersalah pn.Mereka xminta pn dilahirkn dlm keadaan sebegitu rupa.. Tersentuh sgt perasaan ni tgk sume gmbar2 yg ditayangkan tadi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...