NuffnangX

Search This Blog

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Wednesday, December 15, 2010

RAIKAN CINTA : KENGKAWANKU

Kali ni aku paparkan himpunan gambar dari kengkawan sek aku plak.  Seronok tgk wajah2 ceria kengkawan aku yang datang majlis. Terharu sgt tau....  Dah macam reunion plak. Tambahan plak kengkawan Reunion86 kebanyakannya hadir pada hari itu. Tuan Presiden pun pakat support. Biasala tuan Presiden pun nak amik berkat tu.  Nanti aku masukkan gambar tuan Presiden Reunion86....hehehe...korang tgk je la ye...Dorang ni semua kengkawan aku dari sek tabika dulu sampailah sek men. Seronok sangat kan bila kengkawan kita hadir majlis kita. Ramai plak tu. Ikut hati nak join gak dorang tu. Tapi kan aritu Special Day kami...hehehe...Sabar je la...  Korang keep it enjoy gambar2 ni plak ye....


wirda jaga-jaga kain aku...xnmpak jalan dah ni...hehehe

bersama hubby tercinta

singgahsana yang permai

bersama cik pengapit - wirda

jemput2 makan kek kami...

nila photographernya...cun tau

geng2 amik berkat

jemput menjamu selera

senyuman seindah suria

bakal pengantin 2011

abg2 macho

cik photographer lagi...


nebes lak bersama abg2 macho ni...hehehe

makan beradab

pose lagi


yaya - renjis2 dipilis

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers