NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Friday, December 17, 2010

FUTSAL OH FUTSAL





Malam semalam hubby ku bertolak ke Johor Bahru
untuk menghadiri Kejohanan Futsal Jabatan Imigresen seluruh Malaysia.
 Hubby aku mewakili orang-orang utara (Kedah la) untuk kejohanan tersebut. 
Kejohanan ini diadakan pada 18 Disember 2010 ni.  
Berkampung la mereka kat Johor Bahru tu dari semua negeri....
cayok-cayok my hubby & team... Moga dpt masuk final & menang....
hehehe.....


Kapten : sila pastikan anak-anak buah fokus
& ada semangat kesukanan yg tinggi ye...


Latihan mereka ni sudah bermula dari awal 2 Disember 2010 aritu.
Berdasarkan prestasi semasa melalui perlawanan persahabatan
dengan Pulau Pinang pada 8 Disember
pasukan Kedah berjaya membenam mereka 6- 2...
Perlawanan persahabatan dengan Perlis
juga kemenengan di pihak mereka....
7 berbalas 3 tau....
hihihihi....


Menurut hubby pasukan Kedah satu group bersama pasukan
Sabah
Negeri Sembilan
KL
Kelantan


Sama-samalah kita menanti keputusannya nanti ye...




update : dah tau keputusannya.....
jeng....jeng...jeng....
team hubby dpt no. 4
daripada 24 team yang bertanding....
hehehe.......
tahun depan cuba lagi ek....
okla tu


tapi yang paling x best
lutut hubby aku bengkak sebab terjatuh
dah tu pulak kena sepak dengan pihak lawan
menurut hubby aku sepak dengan sengaja
bikin marah betul la dorang ni
xboleh ke main dengan semangat kesukanan...hhhmmmm
ada je yang dorang xpuas hati...isshhh...
cepat-cepat sembuh ye sayang....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...