NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Sunday, July 3, 2011

ALHAMDULILLAH.....25 TAHUN SUDAH.....

Genap 25 tahun umur aku pada 30 Jun yang lalu. Terima kasih kepada kengkawan yang wish. Ingat gak korang kat aku kan....hehehe....

Hadiah yang paling best aku dapat adalah dari hubby. Memang sangat surprise! Tiba-tiba ja sejambak bunga ros dihantar ke ofis aku. Memang sangat terharu. Terima kasih, sayang...... 

Lepas tu ada 1 lagi kejutan. Pada hari yang sama aku tandatangan perjanjian hak milik kereta. Masa ni hubby aku tengah sibuk perlawanan bola tampar antara ofis. Kelam kabut kami pergi uruskan.

Alhamdulillah.....atas nikmat Mu ini Ya Allah.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...