NuffnangX

Search This Blog

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Tuesday, September 10, 2013

BERTOLAK-TOLAK KERETA DI PAGI HARI....




Salam 1 Malaysia......

 
Hari ni ringan ja
tangan nak menaip
hihihi
 
Aku nak cerita
kejadian yang berlaku
pagi tadi
 
Jam 7.30 pagi seperti biasa
keluar dari rumah
nak hantar anak-anak
ke rumah pengasuh
 
Al-kisahnya
Si Hitam
(hak milik mertua aku, kereta kami di bengkel lagi - eksiden)
tak boleh nak hidup
semalam jadi gak
tapi setelah ditolak
boleh ja hidup
 
Pagi ni dah la hujan lebat
banyak kali kami tolak
pun dia xmo hidup
 
Akhirnya hubby aku
minta tolong
pengasuh anak-anak aku
pinjam "jumper"
p la hubby aku
naik motor
ke rumah pengasuh
dalam hujan lebat tu
 
Setelah di"jumper"
(pe punya ayat la ni)
hidupla enjin Si Hitam
Hubby aku pun
dah basah kuyup
tukar baju
bertolak
hantar anak-anak pula
 
Lambatla kami
sampai ofis arini...
Jam 9.00 pagi barula
sampai ofis aku...
 
 
 
Ni bukan Si Hitam yang sebenar - pinjam en. Google....
 
 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers