NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Sunday, January 30, 2011

JOM MASUK UUM


Ini bukanlah kisah aku sambung belajar ke ape? Tetapi ekspedisi aku dengan hubby melawat kakak ipar (Kak Cik) kat sana. Boring punya pasal la ni. Lagipun dah lama aku x jumpa si Echa dengan Amirah. Amirah pun dah pandai berjalan. Baru dapat lesen "L".

Kami bertolak ke umah Kak Cik kul 9 mlm. Kononnya lepas maghrib nak terus bertolak la. Tunggu hubby aku balik keja dan habis main badminton. Alih-alih kul 8 mlm baru sampai umah dengan membawa bekalan nasi ayam untuk kami berdua. Pe lagi santap dulu la. Lepas tu baru terhegeh-hegeh nak bersiap. Sampai Kak Cik call la jadi ke mai. Si Echa dah boring tunggu kami yang x reti-reti nak sampai ni..hehehe..

Dalam perjalanan kami singgah kat KFC Bandar Darulaman beli sebagai buah tangan si kecik la. Sampai umah Kak Cik dekat 10 mlm. Echa pun tengah tido. Bau je KFC terus bangun. Walaupun tengah mamai makan tetap makan.

Lepas makan, sembang2 dengan Kak Cik kami pun mengundurkan diri. Jam pun dah menunjukkan 11 lebih dah pun. Hubby aku pun dah mengantuk sangat. Kami pun bertolak la balik ke rumah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...