NuffnangX

Search This Blog

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Monday, January 31, 2011

MENGHIDU KETENANGAN MALAM

Hari ni aku dengan hubby keluar waktu malam. Sebelah siang hubby keje lagi. Baru nak apply cuti untuk CNY 2011. Itu pun setelah aku bising boring dok umah sorang-sorang...hehehe....

Balik je umah hubby dah suruh bersiap cantik-cantik. Gaya macam nak g candle light dinner lak kan... Hubby aku tau aku boring dia pun ajak aku keluar la. Destinasi pertama menuju ke Alor Star Mall. Kononnya nak g tgk wayang. Tapi bila tengok senarai filem yang ada pula cite CNY 2011 terpaksalah batalkan niat. Hubby pun bawa aku ronda-ronda sekitar Bandaraya Alor Star. Rupa-rupanya kat sini pun ada I-City gak. Sepanjang jalan pokok-pokok dihiasi dengan lampu. Kebetulan pula ada bunga api. Memang cantik la malam ni.

Lepas dok meronda-ronda tu perut ni terasa lapar la pula. Hubby pun ajak g makan. Hubby bawa g makan burger. Burger ni orang gelar Burger Lebai. Macam-macam jenis burger la yang ada. Semua home made dari mereka sendiri. Aku order burger Oblong dan hubby pula order Twister. Memang sedap. Biasanya Q kat sini sangat panjang. Nasib baik kami g xramai sangat orang yang beratur.

Lepas kekenyangan kami pun bertolak pulang.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers