NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Friday, January 21, 2011

SERAMNYA.....KHURAFAT




Seperti yang aku cite kat entri lepas... Aku, Ijan, Tip & Tasha pergi menonton cite Khurafat semalam. Korang nak tau pe jadi kat kitorang time berlangsungnya cite tu....hahahahaha.... Mesti korang pelik kan. Cerite seram tapi aku leh ketawa pulak  macam tengok cite kelakar pula kan...hihihi....

Kalau korang nak tau sepanjang cite tu sampai part nak saspen je mesti kitorang tutup mata. Aku pandang Tasha. Ijan pula menghadap Tip. Kitorang xnak tengok pun rupa hantu dalam cite tu. Xnak kitorang mimpi-mimpi pulak lepas ni. Punca kitorang jadi macam ni sebabnya adalah dah baca komen-komen kengkawan kitorang yang cakap citenya seram sangat. Psikologi time sebelum tengok cite ni pun dah terasa seram. Belum tengok lagi tu weh.....hahaha....

Bagi aku cite ni macam cite hantu yang lain-lain gak. Tapi kesan khas dia tu yang membuatkan cite tu lagi seram. Tambahan pulak promosi cite ni yang membuatkan semua orang xnak ketinggalan tengok cite ni. Kesudahan cite ni ada kelainan. Nak tau lebih lanjut korang kena tengokla kan.

SELAMAT MENONTON...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...