NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Thursday, March 3, 2011

TEMPAT JATUH LAGIKAN DIKENANG, TEMPAT BERCINTA HARUSLAH KENA INGAT.....

Petang tadi habis je latihan koir, macam biasalah ada makan-makan. Pastinya disponsor la kan. Best kan bab makan-makan ni. Tambah-tambah lagi ada orang yang belanja. Selera makan bertambah-tambah.

Habis je, turun balik ke tempat masing-masing la. Terjumpa kawan ofis yang baru balik outstation dari Kuantan. Sajalah tegur dia. Alih-alih korang tau pe dia cakap kat aku. G makan aku dah letak satar atas meja ko. Wah, biar betul. Rezeki murah betul la arini. Muka aku pun memang ada senyum lebar la kan. Makan beb sapa yang nak tolak. hahaha..... Walaupun dah kenyang masuk je dalam perut ni. Ikut nafsu betul. Membazir kan amalam syaitan. hehehe.....

Ni lah rupa Satar....

Satar ni makanan orang pantai timur. Pertama kali aku tau pasal satar ni masa study kat POLISAS, Kuantan, Pahang. Aku ni makan xberkira sangat. Asal perut aku ni boleh terima memang sedap je la melantak. Memang suka la mencuba makanan yang aku xpenah nak makan ni. Masa tu kalau p pasar kat bandar Kuantan ni kengkawan aku xpenah miss la beli satar ni.

Bila teringat kenangan di Kuantan macam nak g je melawat balik kat sana Tak tau la bila ada kesempatan nak jejak kaki ke sana lagi. Rindu sangatlah. Banyak kenangan kat sana. Ada kisah suka dan duka. Bermulanya cinta aku & hubby berputik...hehehe....

8 comments:

faiz said...

satar yg bungkus bentuk oyramid tu ke??

bojie_boboy86 said...

ye faiz.....

Edy Zaidi said...

dah lama xmakan satar...rindunyaaa

bojie_boboy86 said...

hihihi....sedap....

MIZZ SUE said...

awakk..su pun study kat polisas jugak 2005..satar tu fevret su tau

bojie_boboy86 said...

sue amik course pe ye...zai pun masuk polisas 2005....

MIZZ SUE said...

civil engineering

bojie_boboy86 said...

ye ke....hubby dulu amik ukur tanah...dia masuk 2004...bawah jab kejuruteraan awam gak kn...hehehe...zai amik DSK..jab perdagangan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...