NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Wednesday, April 6, 2011

AKU NAK TUKAR LAH?

Pagi-pagi ni hati aku dah panas. Ni semua pasal pertukaran aku. Semalam aku cubalah tanya status aku. Hati aku rasa senang je la call tu sebab tempat yang aku minta tu pun memang bos pun dah ada. Peluang untuk aku pergi sana lagi cerah la kan.
Dalam keterujaan aku tu dapat pulak feedback yang tak memberangsangkan. Apa korang rasa kalau korang di tempat aku? Dorang boleh cakap surat permohonan aku tak ada dalam simpanan fail mereka. Biar betul. Korang bayangkan macam mana surat aku tu tidak ada walhal aku dah dapat surat akuan terima yang mengatakan permohonan aku dalam perhatian mereka ni.

Gila apa? Ke dorang ni x cari pun surat aku tu? Tolonglah jangan buat penganiayaan macam ni. Pagi tadi aku call balik. Memang x jumpa. Aku geram aku kata xpelah aku turun g hantar balik salinan surat-surat aku tu. Surat permohonan, surat sokongan dan surat akuan terima tu. Surat tu ada no rujukan la. Kalau xdapat cari gak memang sengaja la cari nahas. Korang ingat senang ke hidup berjauhan ni. Dah ada peluang jadi macam ni pulak. Frust tau tak.

Aku harap lepas aku dah bagi ni dorang proses la surat aku tu dengan SEGERA. Silalah buat kerja dengan ikhlas. Ni berkenaan dengan harapan orang lain tau tak. Lagipun aku minta pertukaran dalaman je. Pertukaran tu sepatutnya lebih mudah.

YA ALLAH PERMUDAHKANLAH URUSAN HAMBA MU INI....


4 comments:

Cik Nino said...

Sabar je lahhh
heheh.. :)

bojie_boboy86 said...

dah telebih sabar ni cik nino...nasib baik masih boleh cakap elok2 dengan org tu tadi...huh...

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

amin..doa byk2 ok

bojie_boboy86 said...

insyaAllah sue...thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...