NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Wednesday, April 20, 2011

KEBAHAGIAAN TERUS MEKAR.....

Hari ni genap 5 bulan aku sebagai seorang isteri..... dah hari ni jugalah aku mendapat berita yang aku tunggu-tunggu selama ini. Korang nak tau x apa yang sangat-sangat mengembirakan aku arini? Aku nak citelah ni....hehehe

Baru je tadi aku mendapat sepucuk surat. Surat ini bukan hanya mengembirakan aku tetapi hubby juga. Ini bukan surat dapat hadiah ke, pakej honeymoon ke...atau apa-apa lagilah....hahaha.....

Ini adalah surat kelulusan pertukaran aku ke utara sana. Ya, surat ini yang membolehkan aku dekat dengan hubby aku. Gembira bukan kepalang. Kesyukuran ke atasNya tidak terhingga. Rasa macam sekarang je nak terus berkemas. Amboi, gelojohnya aku ni!...hehehe....

Tapi aku memang harus berkemas dari sekarang. Aku akan lapor diri ke sana pada 3 Mei ini. Memang x lama pun. Dapat je surat tadi, dengan perasaan membuak-buak aku terus dail no hubby. Hubby aku senyum tanpa perlu kata apa-apa....hehehe...walaupun aku xnampak tapi boleh rasalah betapa gembiranya dia.

Hubby aku dahla hari esok akan datang ke KL. Minggu depan kena mai lagi la,sayang... kena angkut barang-barang isterimu ini.... Bertambah-tambah rasa kebahagiaan ku....

Alhamdulillah, Kau makbulkan jua doa hamba-Mu ini.... Hanya kesyukuran dapat aku ungkapkan. Kengkawan semua terima kasih atas sokongan & doa kalian semua.
Terima kasih jua kepada pihak pengurusan yang menjadikan impian aku ni satu kenyataan.

6 comments:

liyana said...

alhamdulillah.. dah dekat dah.. :)

bojie_boboy86 said...

tu yang seronok sangat...org ofis pun dah kecoh ni...hehehe

Nadzshirah Nadzlan said...

sonok la cik zai kte ni dpt ddk dkt ngn abg syg..huhu

Mr iZzo (^^,) said...

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar Ben! huhu nice blog!(^_^)


sudi2 lah lawat kiter plak ye



http://themrizzo.blogspot.com

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

tahniah!!! Alhamdulillah

bojie_boboy86 said...

nadz : hepi2 jugak dalam masa yg sama terasa sedih kena tinggalkan famili & kengkawan....

mizz sue : thanks...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...