NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Friday, April 29, 2011

PERPISAHAN.....

Salam semua....

Dah berhabuk blog ni aku biarkan. Memang dah lama sangat aku x update apa-apa entri kat sini. Kesibukan minggu-minggu akhir berada di PJ ni. Banyak benda nak kena diselesaikan.

Korang pun sedia maklum kan aku dah dapat bertukar ke Kedah. Hari ni merupakan hari terakhir aku berada di ofis ni. Operasi kemas-mengemas telah bermula dari pagi tadi. Aku ingat tak banyaklah barang-barang aku kat ofis ni. Sekali kemas, sampai 2 kotak la aku kena bawa balik..hehehe...

Barang-barang kat umah aku memang xkemas lagi. Malam ni la kot. Aku bawa baju nak pergi keja ja dulu. Lain kali amik barang-barang lain pula. Ni pun aku rasa bikin kereta penuh gak ni. Nampak je sikit, sekali dah dapat dikumpulkan macam x percaya je....hehehe...

Petang ni kengkawan ofis aku adakan majlis perpisahan untuk aku & 2 orang lagi yang bertukar. Tapi aku sorang je la yang paling jauh. Dorang tu bertukar bahagian ja.

Setelah 3 tahun di sini, terasa sedih pula nak tinggalkan kengkawan kat sini. Jangan aku menangis petang ni sudahla. Hari ni memang terasa sangat. Nak berpisah dengan orang-orang yang rapat dengan kita. Lain rasanya. Lepas ni kena sesuaikan suasana tempat kerja baru, orang baru & segala segi baru. Harap-harap aku dapat lakukan tugas aku dengan sebaik mungkin di tempat baru. Moga semuanya berjalan lancar...amin....

1 comment:

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

banjir la petang ni..hihiih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...