NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Friday, April 1, 2011

NAK BALIK @ XNAK BALIK? HIHIHI.....


Akhirnya aku balik gak AS petang ni. Ni lah hasil pujukan hubby aku. Siap buat suara sedih feeling-feeling macam dan rindu sangat...hahaha.... Padahal hari Selasa baru ja jumpa.... kekeke... Dah la sepatutnya hubby yang mai minggu ni. Langgar perjanjian dah ni. Dah mai dengan bos hari tu kira giliran la tu ek?....huhuhu.... 



Aku punyalah kelam kabut pagi ni. Sampai je ofis terus on PC. Cari apa ek? Cari tiket bas la. Beli online je. Bas p Utara dah la banyak waktu malam je. Nasib baik dapat kat Cosmic Ekspress. Tapi kena bertolak awal la dari ofis ni. Bas bertolak jam 6.15 petang, aku habis keja jam 5.00 petang. Hambik ko! Buatlah keja last minit macam ni lagi. Untung dapat bos yang baik hati. Dapatlah kebenaran nak balik awal....hehehe... Terima kasih, bos!

Doakan aku selamat sampai ye, kengkawan!

2 comments:

faiz said...

semoga selamat perjalanan..kalo driver tu bwk laju2...tempeleng je kepala dia laju2..heheh

bojie_boboy86 said...

thanks faiz..hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...