NuffnangX

Search This Blog

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Thursday, March 17, 2011

MELUR JELITA DATANG LAGI… GIVE AWAY TERJELITA DI ABAD INI…JENG JENG JENG!

Kali ni join give away dari Kak Melur Jelita   pulak.

Jom tengok syarat-syarat nak join :

1. Terbuka kepada semua bloggers warganegara Malaysia
2. Letak banner Melurjelita.com di side bar anda



3. Letak link Melurjelita.com di list blog anda
Kalau boleh letak di tempat yang teratas…he he he
4. Menjadi follower
5. Me’ like ‘ Facebook Like Box di side bar belah kanan Melurjelita.com
6. Like Be the first of your friends to like this. Yang bertanda F lambang fb di bawah post ini kepada yang ada FB. Yang tidak ada FB tidak perlu like.
7.Buat satu entry khas mengenai Melurjelita.com dengan tajuk MELUR JELITA DATANG LAGI… GIVE AWAY TERJELITA DI ABAD INI…JENG JENG JENG!
Anda boleh tulis apa saja mengenai Melurjelita.com, bebas tetapi tidak menyentuh tentang politik, sensitif agama , bangsa dan diri saya.
8. Sila tag 3 bloggers yang lain untuk turut serta dalam segmen ini. Sebaik – baiknya maklumkan mereka

9. Tarikh tutup peraduan ialah 17hb April 2011
10. Bila anda sudah join segmen ini, sila tinggalkan link entry anda di post ini. Di sini ya. Di ruangan komen. Jangan tinggal merata – rata.

P/s : Semua syarat telah dipenuhi...hehehe... hadiah pun ke main la besarnya. PERCUTIAN SELAMA 3 HARI 2 MALAM DI HOTEL SERI MALAYSIA KULIM, MALAYSIA untuk dua orang. Boleh ajak hubby g bulan madu lagi ni...hehehe....


Selamat ulangtahun yang PERTAMA kepada blog Melurjelita.com. Blog Akak Melur Jelita ini akan meraikannya pada 28 April 2011. Tak lama je lagi kan. Tahniah kepada Melurjelita.com. Bukan senang nak memerah idea untuk menitip ke dalan satu-satu penulisan. Kadang-kadang idea datang mencurah-curah sampai  tak xkejar nak menaip entri ni. Tapi bila kering idea sampai x tau pe la nak diluahkan. Kagum dengan blog ini sebab setiap entri yang dititipkan penuh dengan keikhlasan dan dekat dengan jiwa pembaca. Semua kandungan di dalam blog banyak informasinya. Berguna bagi saya yang baru mengenali alam rumahtangga ni. Teruskan usaha dan bergiat cergas dalan dunia blogger ni. Saya akan terus menyokong blog ini dengan semangat menunggu entri-entri baru yang penuh dengan ilmu itu.

Nak tag blogger berikut :

2 comments:

SUHAIDA said...

hihi...ade su yer

syazai86 said...

hehehe...jomla join..mana tau ada rezeki dapat hadiah utama tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers