NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Monday, February 28, 2011

ADEH....DEMAM LA PULAK.....

Hujung minggu kali ni agak membosankan
aku diserang demam la plak....
Konon-konon nak mengadu kat hubby
alih-alih hubby pun demam gak
xleh langsung aku nak demam sorang-sorang
hahaha....

Tapi hubby terpaksa kebalkan diri
petang tu ada perlawanan persahabatan
main bola sepak plak kali ni
nak x nak kena tahan la
orang penting katakan
aku siap tanya hubby boleh ke main ni?
agak-agak leh sumbat gol x?
xpenah buat latihan pun sebelum ni?
berlagak macam jurulatih plak kau ni
hahahaha....

Hubby gelak je la
Dia kata ok ja....
Pasukan hubby menang petang tu
walaupun bukan hubby yang sumbat gol
tukang bagi jalan kat striker je...
dah lama pun hubby x main bola sepak ni
selalu je dengan futsal
minggu depan pun ada lagi
perlawanan persahabatan....

Aku plak lepas tu makan ubat
terus merehatkan diri
agak panasla suhu badan aku semalam
orang jarang demam
sekali kena terus tumbang....
sampai petangla aku ketiduran...
hahaha....

doktor bg ubat
 batuk, demam & vitamin
aku makan ubat
demam & vitamin je....
orang degil macam ni la...
hehehe....

Sebab tu aku xsuka demam ni
kena makan ubat
aku xsuka makan
kalau sakit
aku rehatkan badan aku je
selalunya berjaya
tapi kali ni.....
pengsan gak akibat penangan demam....




4 comments:

ibu qaleesya said...

cepat2 mam ubat yea

Sharinginfoz said...

semoga cepat recover, saya pula batuk

MIZZ SUE said...

KENA JAGA KESIHATAN TU TAU..SU PUN TAK SU DEMAM..SEBAB TAK SUKA UBAT

bojie_boboy86 said...

thanks semua....alhamdulillah dah sihat dah ni...setelah telan ubat...sekali je makan...punyalah degil nk mkn ubat tu....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...