NuffnangX

Search This Blog

Daisypath - Anniversary

~ Hey, It's Me! ~

My photo
Petaling Jaya/Gurun, Selangor/Kedah, Malaysia
seorang isteri kepada jejaka kacak (amboi, puji hubby sendiri la plak!), Mama kepada 3 orang anak, macam kembar dah depa bertiga....hihihi....love them so much!

~ My Lovely Friends ~

Thursday, February 3, 2011

CNY 2011 vs HEPI BESDAY 2011

Selamat menyambut tahun baru cina 2011....

XTVT arini dimulakan dengan shopping kat TESCO SP. Cadangnya arini nak sambut besday Mak &Abah, Kak Na, Dik Jai, Aliff, Aishah dan Amirah. Amboi, sampai 8 org ni sekali sambut. Kami pergi sampai 2 keta. Famili Kak Cik bawa mak. Keta kami plak bawa Abah dan Cha 'u. Kak Cik beli barang-barang basah untuk menu malam ni. Aku dengan hubby g beli kek dan cari hadiah.

Cabaran terbesar aku dengan hubby nak cari hadiah la. Habis 1 TESCO kami terjah. Alhamdulillah jumpa gak hadiah untuk insan-insan yang dirai. Kek beli kat Kings. Sampai aku buat kad la kat kedai tu. Rezeki pun murah. Sempena CNY 2011 ni pun ada potongan. Tambah lak ada potongan kalau guna kad. Bertambah-tambah la potongan kek yang kami beli tu.

Balik je dari TESCO kat umah lak blackout. Tawakal je la. Barang basah yamg beli tadi semua letak dalam ais. Bagi xberbau. Masak pun mana yang bolehla. Tapi alhamdulillah jam 9 malam rumah kami kembali terang benderang. Hubby pun kata teruskan plan asal kami.

Majlis dimulakan dengan solat Isyak berjemaah yang diimamkan oleh hubby. Kemudian disusuli bacaan yassin beramai-ramai. Kebetulan famili hubby pun ramai yang balik cuti CNY ni. Lepas tu acara memotong kek dan penyampaian hadiah. Hubby aku gak yang tolong bagi hadiah tu. Semuanya hubby aku ni. Dah macam hubby aku lak jadi pengelola ni.....hehehr.... Lepas tu acara makan-makan bermula walaupun dah nak masuk tengah malam. Seronok sangat dapat berkumpul. Walaupun xsemua yang ada. Tetap terasa kemeriahannya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...